• 1402/12/24 - 08:14
  • 208
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه تودیع و معارفه مدیریت مرکز

جلسه تودیع جناب آقای علیرضا خاکیان و معارفه جناب آقای مهدی فراهانی به عنوان مدیریت مرکز با حضور دکتر پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و ریاست محترم مرکز دکتر سید علیرضا چاوشی زاده در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه تودیع و معارفه مدیر قبلی و جدید مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور دکتر پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم و ریاست محترم مرکز دکتر سید علیرضا چاوشی زاده در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.

دکتر پوررضا، معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی قم در جلسه تودیع و معارفه مدیریت بیمارستان، به عنوان یکی از سخنرانان حضور یافت و به آقای مهدی فراهانی به عنوان مدیر جدید تبریک گفت و خواستار همکاری و همفکری او در راستای تحقق اهداف استراتژیک بیمارستان شد.

در این جلسه، جناب آقای علیرضا خاکیان به عنوان مدیر قبلی بیمارستان، گزارشی از عملکرد و فعالیتهای خود در دوره مدیریت ارائه داد و از همکاران و پرسنل بیمارستان تشکر کرد.

جناب آقای مهدی فراهانی نیز به عنوان مدیر جدید بیمارستان، برنامه ها و اهداف خود را برای بهبود کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی بیماران و همکاران شرح داد و خواستار همکاری و حمایت همه در این راستا شد.

جلسه با اهدای لوح تقدیر از مدیریت قبلی و جدید مرکز مرکز پایان یافت.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                             

  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا
  • کد خبر : 60677
کلمات کلیدی

تصاویر