بیمه تکمیلی درمان

به اطلاع همکاران گرامی می رساند، برنده مناقصه سال 1400 بیمه تکمیلی شرکت بیمه میهن با شرایط زیر می باشد

 

مبلغ حق بیمه

مبلغ حق بیمه ماهانه به ازای هر نفر، مبلغ 844,750 ریال می باشد.

برای پرسنل و افراد تحت تکفل، 50درصد را دانشگاه و 50 درصد را پرسنل پرداخت می کنند.

تبصره1: برای والدین اعم از تحت تکفل و غیر تحت تکفل 100 درصد پرداخت مبلغ حق بیمه بر عهده کارمند می باشد.

تبصره2: پرداخت حق بیمه همسر و فرزندان غیر تحت تکفل کارمندان خانم، به صورت 100 درصد به عهده کارمند می باشد.

 

واجدین شرایط

کلیه کارکنان شاغل بیمه گذار و همسر، فرزندان و والدین ایشان به شرح ذیل می توانند نسبت به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند:

  1.  تمامی کارکنان دانشگاه(رسمی - پیمانی - قراردادی - هیئت علمی)
  2.  همسروفرزندان کارکنان آقا
  3.  همسر و فرزندان کارکنان خانم
  4.  پدر و مادر تمامی کارکنان
  5.  فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه نیز که سال گذشته افراد تحت تکفل(همسر و فرزندان) ایشان بیمه تکمیلی درمان نداشتند، می توانند همانند سایر افراد تحت تکفل کارکنان دانشگاه با ثبت نام در مدت اعلامی از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند.

 

 ملاحظات مهم

  1.  کارکنان بازنشسته بیمه گذار تحت پوشش این بیمه نمی باشند.
  2.  همکارانی که سال گذشته دارای بیمه تکیملی درمان بوده اند و طبق شرایط فوق تغییری در افراد تحت تکفل ایشان ایجاد نشده است و متقاضی بیمه تکمیلی در سال جدید هستند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.(بررسی صدور بیمه تکمیلی درمان برای تمامی کارکنان حداکثر تا یک ماه پس از آغاز به کار شرکت بیمه بر عهده ی شخص کارمند می باشد)
  3. همکارانی که متقاضی ثبت نام جدید، اصلاح افراد بیمه شده و یا حذف از بیمه تکمیلی درمان هستند، می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری 1400/05/14 به امور رفاهی مراکز مربوطه و کارکنان ستادی به اداره امور رفاهی و تربیت بدنی دانشگاه مراجعه نمایند.
  4.  در صورت فوت هر یک از افراد تحت تکفل و یا غیر تحت تکفل که سال گذشته دارای بیمه تکمیلی درمان بوده اند، می بایست فوت این افراد در ثبت نام جدید اعلام و نام آنها از لیست بیمه تکمیلی درمان حذف شود. 
  5. هنگام ثبت نام و یا اصلاح تعداد بیمه شدگان، هر یک از متقاضیان بیمه تکمیلی درمان می بایست نسبت به پر کردن فرم مربوطه اقدام و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی سرپرست(کارمند دانشگاه) و تمامی افراد تحت تکفلشان را تحویل مسوول مربوطه در امور رفاهی مراکز نمایند.
  6. در صورت حذف و انصراف سرپرست (کارمند دانشگاه) از بیمه تکمیلی درمان، به تبع آن سایر افراد تحت تکفل و غیر تحت تکفل ایشان نیز حذف خواهند شد.
  7. پس از مهلت تعیین شده (1400/05/14) جهت ثبت نام، اصلاح و انصراف از بیمه تکمیلی درمان هیچگونه درخواستی از همکاران محترم پذیرفته نخواهد شد.

 

شرایط اختصاصی

  1. فرانشیز 10% می باشد.
  2. عیوب مادرزادی که قبل از انعقاد قرارداد بیمه مشخص بوده و بیمه گذار از آن مطلع شده باشد پوشش ندارد.
  3.  مهلت ارائه مدارک به بیمه گر حداکثر 3 ماه است.(شامل بستری و پاراکلینیک)
  4.  برای عناوین هزینه های بیمارستانی شامل درمان طبی، جراحی های عمومی و تخصصی، هزینه های زایمان و سزارین، هزینه لیزیک چشم با معاینه قبل از عمل، هزینه های M.R.I، سی تی اسکن، فیزیوتراپی، سنجش تراکم استخوان (دانسیتومتری)، آزمایش و رادیوگرافی معرفی نامه صادر می گردد.
  5.  در صورت نیاز به بستری در مراکز درمانی خارج از ساعات اداری استفاده از کارت شناسایی درمانی و بستری امکان پذیر بوده و تا اولین روز اداری بعد از بستری شدن بیمار و قبل از ترخیص وی می توانند معرفی نامه را به مرکز درمانی ارائه نمایند.

 

جدول تعهدات بیمه تکمیلی میهن سال 1400

 

نمایندگی مقدس شرق کد2327

آدرس:   قم خیابان 19 دی روبرو کوچه 77

شماره تلفن :  02537711671

تلفکس :  02537711672

تلفن شعبه مرکزی :   02537840959   02537840917

همراه09190503868   

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  با شماره داخلی 207 آقای عظیمی

یا شماره 31071467 اداره رفاهی و تربیت بدنی ستاد، تماس حاصل فرمایید

 

 

 

بیمه تکمیل درمان دی 1399(منقضی)

مشاهده خلاصه تعهدات بیمه تکمیلی دی(دانلود)

مشاهده تفصیل تعهدات بیمه تکمیلی دی(دانلود)

نکته: سقف تعهد ویزیت و دارو جمعا 350 هزار تومان است.

 

مشاهده آنلاین مراکز طرف قراراداد(کلیک نمایید)

مشاهده آفلاین مراکز طرف قرارداد(دانلود)
در این مراکز با اعلام شماره ملی، هزینه بیمه تکمیلی کسر می شود و نیازی به دریافت سند برای ارائه به بیمه نیست.



مشاهده وضعیت اسناد تحویل شده(کلیک نمایید)
در این سامانه انواع خدمات مشمول بیمه تکمیلی و سقف هر یک و همچنین وضعیت اسناد تحویل شده به بیمه، قابل مشاهده است. ثبت نام در این سامانه کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد.
1-    انتخاب گزینه ایجاد حساب کاربری
2-    ورود اطلاعات: کد ملی، تاریخ تولد و کد امنیتی و در نهایت انتخاب گزینه استعلام
3-    بررسی صحت اطلاعات نمایش داده شده از طرف سیستم، ثبت شماره همراه، نام کاربری و کلمه عبور(بیشتر از 6 کاراکتر و شامل حرف و عدد باشد)
4-    کلیک بر روی گزینه ثبت نام
5-    در صفحه جدید باز شده، کد ارسالی به شماره همراه را وارد کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.
6-    حال مجدد وارد صفحه اول شده و در باکس اول عبارت بیمه شده، در باکس دوم نام کاربری و در باکس سوم کلمه عبور را وارد و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

بعد از ورود به سامانه، از منوی سمت راست گزینه قرارداد و بیمه شدگان و بعد از آن از باکس طرح، گرینه اصلی را انتخاب نمایید.(مطابق تصویر زیر)

با انتخاب گزینه های مشخص شده در تصویر زیر، می توانیم سقف هر خدمت و سندهای تحویل یا واریز شده قابل مشاهده می باشد.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام با رابط رفاهی به شماره داخلی 207 تماص حاصل فرمایید