• 1402/05/28 - 08:59
  • 329
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم بازنشستگی سرکار خانم قربانی

مراسم بازنشستگی سرکار خانم قربانی با حضور ریاست و مدیریت محترم بیمارستان کامکار عرب‌نیا، جناب دکتر آقاحسنی و سایر پرسنل مرکز در سالن کتابخانه بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: این مراسم با هدف تجلیل و قدردانی از خدمات و تلاش‌های سرکار خانم قربانی در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای ایشان در بیمارستان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، ریاست بیمارستان جناب دکتر چاوشی از سرکار خانم قربانی بابت تمامی زحمات و تلاش‌هایشان در طول سال‌ها قدردانی کردند و بازنشستگی ایشان را یک رویداد مهم و غم‌انگیز عنوان نمودند. در ادامه مراسم، جناب آقای صمدی سرپرست محترم مدیریت خدمات پرستاری از اعضای حاضر تشکر نمود و درباره اهمیت نقش و تأثیر سرکار خانم قربانی در رشد و پیشرفت بیمارستان صحبت کرد. سپس، سخنرانی‌هایی از سوی اعضای مدیریت بیمارستان و همکاران صمیمی سرکار خانم قربانی بیان شد که در آنها از ایشان تقدیر و قدردانی شد. در ادامه مراسم، تقدیرنامه‌ و هدیه‌ای جهت یادبود به سرکار خانم قربانی اهدا گردید. این تقدیرنامه حاوی تشکر و قدردانی از تعهد و حضور فعال ایشان در تیم پرستاری و ارائه خدمات به بیماران بود. در پایان مراسم، سخنرانی خداحافظی توسط سرکار خانم قربانی صورت گرفت. ایشان در این سخنرانی از تمامی همکاران و مدیران بیمارستان برای همراهی و حمایتشان در طول سال‌های فعالیت خود قدردانی نمودند.

 

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • کد خبر : 58221
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید