• 1402/06/04 - 08:16
  • 125
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک ریاست بیمارستان به مناسبت روز کارمند

دکتر سید علیرضا چاوشی زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با صدور پیامی روز کارمند را تبریک عرض نمودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز: متن پیام به شرح زیر است؛

 

گفته جان پرور است، پیام هر کارمند

ز هرچه والاتر است مقام هر کارمند

صرف کند عمر خود، در ره خدمت به خلق

دانش و علم و هنر، پیام هر کارمند

 

با سلام و احترام به کارمندان عزیز بیمارستان کامکار عرب‌ نیا ،این روز مهم و بزرگ، روز کارمند را با افتخار و خوشحالی به همه شما تبریک می‌گویم.

شما با کار و تلاش بی وقفه خود، زحمات بیشمارتان و تعهد و همکاری، چراغ راه بیمارستان کامکار عرب‌نیا بوده و هستید. بسیار مفتخرم به عنوان رئیس مجموعه از شما تشکر ویژه داشته باشم که در محیط پرچالش و دشوار بیمارستان، با انگیزه و پشتکار مداوم، به ارائه خدمات درمانی برتر و مراقبت از بیماران با کمال حساسیت می‌پردازید. شما عامل کلیدی در دستیابی به اهداف و مأموریت ما هستید. بهترین خدمات به بیماران، بهبود سطح سلامت مردم و دستیابی به یک محیط کار مثبت و دوستانه، به واسطه تلاشهای شما در تمامی بخش‌های بیمارستان، رقم خواهد خورد.

فرا رسیدن روز کارمند فرصتی است تا از زحمات حرفه‌ایتان برای بهبود زندگی مردم و ارتقای سلامتی در جامعه، ابراز تشکر کنم. به عنوان رئیس بیمارستان، می‌خواهم قدردانی عمیق خود را بیان کنم و از تلاشهای شما در راستای بهبود و پیشرفت بیمارستان کامکار عربنیا سپاسگزاری کنم. ارزشمندانه است که در این مدت سخت و طولانی از حیات بیمارستان، هر روز صبح به محل کار می‌آئید و با حضور خود برای نجات و بهبود زندگی بیماران تلاش میکنید. تلاشهای مستمر شما قابل توصیف نیست و صدها انسان به دلیل اینکه شما دروازه امیدشان بودید، به سلامت و بهبودی بازگشتند. امیدوارم این روز ویژه، انرژی و الهام بخشی برای شما باشد و به آرزوهای شما و خانواده‌های عزیز شما که شما را در انجام وظایف خود حمایت می‌کنند برآورد شود.

بار دیگر به نمایندگی از تمامی مدیران و پرسنل بیمارستان کامکار عرب نیا، تبریک و تشکر خود را ابراز می‌کنم. امیدوارم با همکاری و همدلی مداوم این راه سخت را ادامه دهیم و در راه رسیدن به اهداف مان قدم برداریم. همیشه اعتقاد داشته‌ام اگر افراد تشویق و پشتیبانی شوند، نگرانی‌ها و مشکلات را به چالش‌ها و راه‌حل‌ها تبدیل می‌کنند.هم اکنون از اعتماد و همکاری با شما لذت می‌برم و در آینده هم با همکاری شما، به هدف‌های بزرگ‌تر خواهیم رسید تبریک و تشکرم را مجدداً تکرار می‌کنم و برای همه شما عزیزانم آرزوی موفقیت‌های بیشمار دارم.

 

با احترام

رئیس بیمارستان کامکار عرب نیا

دکتر سید علیرضا چاوشی زاده

  • گروه خبری : مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا
  • کد خبر : 58296

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید