متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
شرح وظایف مدیر بیمارستان:
1. کسب خط مشئ, دستورالعمل اجرائی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
2. تقسیم فعالیت ها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمائی آنان
3. ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
4. بررسی و گزارش چگونگی عملیات و صورتهای مالی و بیلان و حسابهای بیمارستان
5. نظارت بر چگونگی بررسی و ممیزی حسابها و اسناد مالی, هزینه ها و درآمد های بیمارستان
6. نظارت کلی برچگونگی مصرف اعتبارات به منظورحصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
7. نظارت مستمر در نگه داری حسابهای اموال, انبار ها و ثبت دفاتر فرعی و معین و کل بر اساس ضوابط تعیین شده
8. نظارت مستمر بر نحوه اجرای هزینه ها و پرداخت ها و رسیدگی به اسناد هزینه
9. بررسی مستمر نحوه اجرای خدمات واحدهای تحت سرپرستی و راهنمایی و ارشاد کارکنان
10. رسیدگی به بودجه و کنترل مخارج, تنظیم بودجه, امضاء اسناد با امضاء ریاست بیمارستان
11. تصویب و تایید اسناد حسابداری و دستور پرداخت های مربوط به خرید لوازم فوری در حدود اختیارات
12. تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستانی همراه با ارائه پیشنهاد و راه حل های مناسب جهت رئیس بیمارستان
13. شرکت در جلسات و ارائه پیشنهادات لازم در مورد تغییرات مفید در زمینه بهبود گردش کار و نحوه اجرای عملیات
14. تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی
15. نظارت و رسیدگی به امور اداری, مالی, تغذیه, تاسیسات, انبار و سایر قسمت های غیر پزشکی
16. تهیه و تنظیم بودجه بیمارستان با نظر مقامات فنی بیمارستان
17. پیش بینی کلیه احتیاجات بیمارستانی شامل نیروی انسانی و منابع دیگر
18. سرپرستی و تنظیم برنامه کار قسمت های تحت نظارت
19. کنترل مواد خام و اغذیه آشپزخانه از لحاظ کمی و کیفی
20. کنترل و رسیدگی به وضع غذایی بیماران
21. انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد
22. تهیه گزارش از فعالیت ها, پیشرف ها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه